Heb je vragen, bel of mail gerust.
038-4603139 | info@intersites.nl

Office365 account aanmaken

Volg de onderstaande stappen voor het aanmaken van een Office365 account.

  1. Klik hier om je aan te melden.
  2. Klik op "Meer weergeven".
  3. Klik op "Installatie" en vervolgens op "Domeinnamen".
  4. Klik op "Domeinnaam toevoegen" en voer je domeinnaam in.
  5. Is je domeinnaam al toegevoegd? Klik op je domeinnaam.
  6. Kopieer de "TXT records" die in beeld komen en mail die naar InterSites.
  7. Wacht op reactie van InterSites na het mailen van de "TXT records".
  8. Controleer de "TXT records".
  9. Kies voor "DNS zelf beheren".
  10. Voer de laatste controle uit.
  11. De e-mail is omgezet naar Office365.
  12. Als de installatie is afgerond klik je op "Gebruikers" en vervolgens op "Actieve gebruikers".
  13. Klik bij "Gebruikersnaam/e-mail" op "bewerken".
  14. Selecteer onder "Aliassen" de juiste domeinnaam.
  15. Vul je mailadres in en klik op "toevoegen".
  16. Klik op "Instellen als primair" wanneer het mailadres verschijnt.
  17. Login met je mailadres en het bijbehorende wachtwoord.
  18. Het instellen van het mailadres is nu voltooid.
  19. Je kunt via de linkerknop naar de online versie van Outlook, of je kunt je mailadres instellen in een mailprogramma
  20. Heb je meerdere gebruikers (lees: mailadressen), dan kun je de extra gebruikers toevoegen.